fbpx

Vairuok Anglijos kariuomenės šarvuotį FV432!

Žmonių skaičius: 1-10

Kaina: 200

Šarvuočio vairavimas:

Šarvuočio vairavimas – pasijusk tikru tankistu!

Savarankiškai vairuodamas Anglijos kariuomenės šarvuotį FV432 įveik specialiai tam įrengtą 1000 metrų trasą. Šarvuotį vairuosi padedant profesionaliam tankistui.

Vienas lauke, – ne karys! Gali pasikviesti net 5 draugus!

Tankodromas.lt tankistas – instruktorius supažindins su šarvuočio FV432 techninėmis charakteristikomis bei modifikacija, atsakys į kilusius klausimus.

Pramogos su kariniu transportu. Individualūs ir grupiniai renginiai. Siūlome karinio transporto vairavimo ir pasivažinėjimo pramogas. Karinio transporto judėjimui įrengta kelis, skirtingus maršrutus turinti trasa. Čia galite išbandyti karines transporto priemones vairuodamas pats, arba keleivio vietoje, kai vairuoja profesionalai. Pramogos organizuojamos individualiai, pavieniams asmenims bei diesnėms bendraminčių kompanijoms.

Šarvuočio vairavimas – pramoga skirta 1 vairuotojui (tankistui) ir 5 keleiviams (kariams). Keleivių gali būti ir daugiau, šarvuotis talpina iki 10 karių. Įveikus trasą šarvuočio vairuotoją apdovanosime karine dovana.

Karinius šarvuočius FV432, dar kitaip vadinamus „karo taksi“, šiuo metu naudoja Didžiosios Britanijos, Indijos ir kitų šalių ginkluotosios pajėgos. Šie šarvuočiai, kaip lengvoji karinė technika, buvo naudojami taikos palaikymo misijose Afganistane ir Irake. Nuo pat gamybos pradžios 1962 metais, jie buvo labiausiai paplitęs šarvuočio variantas, naudojamas pėstininkams gabenti mūšio lauke. Tokius Tankodromas.lt turi du. Iš prigimties ir vidumi labai panašūs, išorėje skiriasi spalvomis.

Šarvuočio FV432 istorija ir techniniai duomenys

FV432 šarvuočio paskirtis – mūšio lauke esančių pėstininkų pervežimas. Gaminti pradėtas 1962 metais, GKN Sankey gamykloje, Dižioji Britanija. Šiuo metu nebegaminamas.

FV432 pagamintas iš plieno, turi įprastos vikšrinės konstrukcijos važiuoklę, variklis sumontuotas priekyje, vairavimo padėtis – dešinėje. Šalia vairuotojo vietos yra transporto priemonės vado vieta ir liukas. Keleivių salono stoge yra didelė anga, kurioje sumontuotas sulankstomas liukas, gale yra šoninės durys ant vyrių, skirtos pakrovimui ir iškrovimui bei įgulos įlaipinimui ir išlaipinimui. Keleivių salone iš abiejų pusių yra po penkias sėdynes, kurios sulankstomos, kai pervežami kroviniai. Pagal Britanijos armijos doktriną, tam, kad galėtų kovoti, kariai turi nulipti nuo transporto priemonių, todėl kaip ir daugelyje tų laikų modelių, šaudymo bokšteliai ant šarvuočio nėra įrengti. Priešingai, ant daugumos Rusijos pėstininkų naudojamų kovinių mašinų šaudymo bokšteliai yra.

Šarvuotis turi branduolinio, biologinio ir cheminio ginklo apsaugos sistemą. Standartiškai ventiliacija užtikrinama ventiliatoriumi, sumontuotu priekinėje dešinėje transporto priemonės pusėje, oras traukiamas per popierinį filtrą, įtaisytą dešinėje išorinėje automobilio pusėje. Tačiau numatyta, kad dujų atakos atveju galima būtų sumontuoti anglies filtrus ir oro šildymo arba šaldymo įrenginius. Ant stogo montuojamas apsauginis vožtuvas leidžia palaikyti pastovų minimalų slėgį ir užkirsti kelią pašalinių medžiagų patekimui ar pasikeitus išoriniam atmosferos slėgiui.

Kai kurie šarvuočiai turi amfibijos galimybę. Taigi varomi savo vikšrų gali plaukti nesrauniame vandenyje ir pasiekti apie 6 km/h greitį.

Tipas: Šarvuotas transporteris. Kilmės vieta Jungtinė Karalystė. Eksploatuojamas nuo 1963 ir dabar.
Gamintojas: GKN Sankey;
Didžiausias greitis: apie 52 km/h (32 mylios per valandą);
Variklis: Rolls-Royce K60 įvairių degalų;
Galia: 240 AG (180 kW);
Matmenys: svoris: 15 tonų (15,3 t), ilgis 5,25 m (17 pėdų 3 colių), plotis 2,55 m (8 pėdos 4 coliai), aukštis 2,28 m (7 pėdos 6 coliai);
Važiuoklė: torsion-bar su 5 plieniniais ratais;
Talpinama įgula: 2 + 10 karių, gali būti papildomai šarvuojamas: iki 12,7 mm.

Šarvuočio vairavimas:

Tanks.lt

6 + 5 =

Paštas

info@tankodromas.lt

Tankodromą rasite